Регистрация

БРОЙ 77 ОТ ДЕКЕМВРИ 2011 г.

Начало | В ресторанта | Константин Андонов: И в градския хотел е нужна креативност

Константин Андонов: И в градския хотел е нужна креативност

Автор: Екатерина Андреева

Фотограф: Цветелина Ангелова
Константин Андонов е завършил специалност "Маркетинг". Работи във веригата "Кемпински" от шест години – отначало в "Продажби", после - шеф "Мероприятия", а сега оглавява дейност "Хранене". Междувременно е натрупал опит във всички хотели на "Кемпински" в Дубай и е изкарал няколко стажа в емблематични за туристическия бизнес хотели – "Чираган палас Кемпински" в Истанбул и "Джибути палас Кемпински". Сега е мениджър "Хранене"в "Кемпински Хотел Зографски".

Макар че във всеки бизнес хотел най-слабият сезон е лятото, настъпването му по нищо не личи в софийския "Кемпински хотел Зографски". Фоайето е пълно с пристигащи и заминаващи гости, а лоби барът – с бизнес посетители и просто хора, решили да изпият тук следобедното си кафе. Толкова е многолюдно, че след известно колебание Константин Андонов, мениджър "Хранене" в хотела, предлага да проведем разговора в собствения му кабинет. Спокойствието продължава не повече от няколко минути, след което започват телефонни обаждания и почуквания по вратата.

"Много сме натоварени в момента", казва той извинително. Отговарям, че това трябва да е повод за задоволство в днешния труден момент, когато някои хотели са полупразни. "Колегите от "Продажби" си свършиха перфектно работата и хотелът ще е пълен през цялото лято. "Кемпински хотел Зографски" е бизнес хотел с корпоративна ориентация, и обикновено за този тип хотели най-слабият сезон е лятото, но при нас тази година не е така", пояснява мениджърът.

Явно и други екипи в хотела са си свършили добре работата, защото тук са организирани много абитуриентски балове и за разлика от други хотели, в които се наблюдава отлив на зрелостници тази година, "Кемпински" е посрещнал 1000 млади хора.

Ученици от няколко столични гимназии вече години наред празнуват в "Кемпински хотел Зографски", казва Константин Андонов. По думите му

Първите резервации се правят още през септември

Специална украса, музика за различни вкусове, изискано меню, най-разнообразни забавления и много изненади за абитуриентите предлагат в "Кемпински". Най-очакваната е ваучер за уикенд за някой от хотелите на "Кемпински" в Европа.

Абитуриентските балове в днешно време вече не са каквото бяха, казва Константин Андонов. Зрелостниците от софийските училища обикновено искат официалната част в ресторанта да свърши преди полунощ, след което тръгват по нощни заведения и клубове. "Затова и задачата ни е да сгъстим цялата програма в няколко часа", допълва той. За сметка на това връстниците им от училища извън София искат да се забавляват в ресторанта чак до зори.

На въпроса дали младежите оценяват изисканото меню и сервировката, след кратка пауза Константин Андонов отговаря отрицателно. Това обаче съвсем не го обезкуражава, защото за него главното е да предостави услуги от най-високо качество и отговарящи на бранда "Кемпински" независимо дали става въпрос за детски празник, абитуриентски бал, сватба или пък прием на най-високо равнище.

И тъй като фокусът не е върху менюто, а върху атмосферата и забавлението, това кара екипа да проявява много креативност, за да не бъдат баловете нещо стандартно, а да са всеки път различни, казва той. Баловете носят едва около 1% от приходите на хотела и по-скоро са значимо социално събитие, с което се ангажира целият екип на хотела, пояснява мениджърът. Още неотшумели вълненията по абитуриентските балове, започва

Подготовката за футболната треска

Специално за световното първенство в ЮАР във фоайето е изградена голяма видеостена, която се вижда от всички маси в лоби бара. Това дава възможност за социализиране на проявата, защото 80% от гостите предпочитат да гледат мачовете в компания, пояснява идеята Константин Андонов.

В същото време, месец преди шампионата, е подготвено специално меню, което е тествано и одобрено. Предлага се и специална селекция от бири за посетителите.

На въпроса дали емоциите около футбола няма да попречат на останалите гости, той отговаря отрицателно. Мачовете се гледат в час, когато корпоративните клиенти са приключили работата си и могат да използват свободното си време, за да гледат футболната фиеста. Тук се събират различни националности, а нищо не обединява по-добре от футбола, заключава Константин Андонов. 





НОВ ОТГОВОР

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly