Регистрация

БРОЙ 77 ОТ ДЕКЕМВРИ 2011 г.

Начало | Храни и напитки | Лютеница попадна в конкуренцията на сирене с бира на форум в Кьолн

Лютеница попадна в конкуренцията на сирене с бира на форум в Кьолн

Автор: Horemag.bg

Плодово суши, сирене с бира, оцет за пиене - това са част от предложенията на новото издание на 31-то световно изложение за храни и напитки "Ануга" в Кьолн, съобщи Дойче веле. Във форума се представя и България.
 
И тази година експертно жури е класирало най-впечатляващите хрумвания на изложителите, между които са подправка за месо с аромат на кафе, сирене с бира в състава си, лют хляб, сладко плодово суши.

Представени са обачи и традиционни производство -  най-старата манастирска пивоварна, в която  бенедиктинските монаси  от 1050 г. правят бира край изворите на река Дунав. Шведската фирма "Cefour" пък предлага иновация - вино, вече налято в прозрачни пластмасови чаши с капаче от фолио отгоре - за пикник. 

България  е представена със сирене, кашкавал, лютеници, мед, пастърма.

47 от 6596-те изложители са от България, повечето български фирми са представени заедно, подпомогнати от проект, финансиран от Европейския съюз. Димитър Димитров от "Милк фемили" коментира, че основни пазари на  компанията са в арабския свят и страните, съседни на България, но и в Германия вече познават българските млечни продукти. Сиренето става все по-популярно - твърди той, търсенето нараства. "Булвита" от Пловдив присъства на "Ануга" вече за трети път, перспективите за контакти и развитие са установени още в началото. Плодовите и зеленчуковите консерви на фирмата се търсят и от балканските страни, и от Испания, Италия или Великобритания. За специфични продукти са отворени и пазарите в Германия и Австрия, информира "Дойче веле".





НОВ ОТГОВОР

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалГрадът.bgОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly