Регистрация

БРОЙ 77 ОТ ДЕКЕМВРИ 2011 г.

Начало | Храни и напитки | Френска гастрономия за износ

Френска гастрономия за износ

Автор: Horemag.bg

Фотограф: архив
Правителството на Франция стартира мащабна кампания, озаглавена "So French So Good", съобщи Reuters. Целта е да се популяризира френската гастрономична култура, която неотдавна бе включена в списъка на културното наследство на ЮНЕСКО.

Амбициозната задача на кампанията е Франция да си върне позицията на водещ европейски доставчик на храни и напитки, от която Германия успя да я измести преди четири години. Освен това, смята френското правителство, е време да се разруши стереотипът за елитарност на френската кухня и за нейната недостъпност за обикновени потребители.

Според Пиер Льолуш, държавен секретар по външната търговия на Франция, мултимедийната страна на кампанията предполага освес всичко друго и разработване на приложения за мобилни телефони, с чиято помощ ще може лесно да се разбере например къде в Шанхай може да се купи френско сирене или да се опитат френски кроасани в Истанбул.

В рамките на кампанията, която се оценява на 2 млн евро, френската продукция ще бъде представена на над 170 изложения по цял свят, преди всичко в съседните европейски държави, а също в САЩ, Япония, Русия и Обединените арабски емирства.





НОВ ОТГОВОР

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly